مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: در حال حاضر دبیرخانه سوغات زیارت در مشهد تشکیل شده که موضوعات مربوط به سوغات زیارت دراین دبیرخانه به خوبی در حال پیگیری است.

دبیرخانه سوغات زیارت در مشهد  تشکیل شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی  اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، حسین زارع صفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین نمایشگاه بازاریابی سوغات زیارت که با حضور بهمن نامور مطلق در مشهد افتتاح و در روزهای 18 و 19 اردیبهشت ماه جاری در هتل میثاق مشهد برگزار شد، به مدت یک هفته در استانداری خراسان رضوی ادامه می یابد.
زارع صفت گفت: دومین نمایشگاه بازاریابی سوغات زیارت با هدف معرفی محصولات جدید به مدت دو روز و در روزهای 19 و 18 اردیبشهت ماه جاری در هتل میثاق مشهد برگزار که این نمایشگاه با استقبال بسیار خوبی روبه رو شد و با توجه به اهمیت سوغات زیارت در مشهد، این نمایشگاه به مدت یک هفته دیگر از روز 23 اردیبهشت در محل استانداری خراسان رضوی دایر خواهد بود.
وی گفت: نمایشگاه بازاریابی سوغات زیارت فرصت بسیار مغتنمی برای معرفی محصولات جدید ایرانی با کیفیت بسیار مناسب و قیمت مناسب است که می تواند جایگزین محصولات چینی بی کیفیت در بازار شود.
زارع صفت با اشاره به حمایت‌های معاونت صنایع دستی کشور از طرح سوغات زیارت افزود: در حال حاضر دبیرخانه سوغات زیارت در مشهد تشکیل شده که موضوعات مربوط به سوغات زیارت دراین دبیرخانه به خوبی در حال پیگیری است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: توجه به سوغات زیارت در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.